In my studio, where I'm al alone

Så härligt med en egen atteljé där man kan jobba på helt ostört och bara få kladda på som man vill..


Här brukar jag stå (eller sitta) om kvällarna med penseln i handen:)


Det är ju inte så jättestort, men jag får plats med det jag behöver.
Jag har för närvarande två pågående projekt, den stora i mitten och den lite mindre till vänster med nuvarande rosa blommor..
Men jag ska börja på ännu en ikväll:P

Och jag lovade ju också tidigare en lite bättre bild på rosen;


Lite ljusare, fotad med blixt, och nu ser man reliefferna tydligare.

Kommentarer:

1 mitsukai:

skriven

Tack så mycket =)

Kolla länken för svar på frågor ang håret.



http://mitsukai.blogg.se/2011/july/info.html

2 sofie:

skriven

riktigt fint! :)



Har du några planer för helgen? :D Kram!

3 vicki:

skriven

du ska INTE använda den där hårfärgen som hon använder! finns 100 gågnger bättre som inte sliter på håret och inte försvinner lika fort /en som pluggar till frisör

4 Emma:

skriven

Gud va coola tavlor :D

Kommentera här: