Fortsätt kommentera!:)

Jag blir så glad av alla fina kommentarer jag får av er söta läsare!:) Det är så härigt när man får en fin kommentar på en tråkig dag!
Men sedn finns det dom, eller snarare den, som är "Anonym" och ställer en massa frågor, så en fråga till dig: Hur ska jag svara på allt när du inte lämnar varken mailadress eller hemsida? Undrar bara för det är bra frågor ibland..
Dessuton så är ni alla inte helt anonyma, tänk på att jag kan se eran IP adress..
Och det är ju så tråkigt när man får en kommentar från en "Anonym" avsndare, jag vill ju veta vad ni heter!:)

Men som ex: Postatav "Anonym": din blogg ser likadan ur?

Svar: Nej den ser verkigen inte likadan ut! Helt andra färger, typsnitt, profilbild, header, nya kategorier och lite andra tillägg i menyn:)
Men det beror också lite på när du var in senast..;)

Kommentarer:

1 Verro:

skriven

Man ska dock inte lita på ipadresserna hea tiden.Jag försökte kolla upp vem tusan det var som hade lyckats logga in på min facebook eftersom jag fått ett sms till min mobil där det stod"någon obehörig har loggat in på ditt konto 19:30" Det stod från skellefteå cohn är jag kolla ip så var dte jag :D hahah.Och engång stod det att de var jag som hade varit inne på min kompis blogg....från min dator altså men jag låg inne på sjukhuset då så det är lite knepigt de där.



Men denna person som skrev att din blogg ser likadan ut som förut.Kan hända at hon har problem med explorer/firefox eller vad hon nu använder. :)

2 Linda:

skriven

ja verkligen ge mig den väskan liksom:D

3 † V K Z:

skriven

tävlar ut en Freebra, var gärna med o tävla! =)



http://vikzan.spotlife.se/2012/02/03/tavling-vinn-en-vit-freebra

4 Cicci:

skriven

Hej stumpan

Grattis i efterskott, (en spark i baken ska jag ha)

hoppas du haft en fin födelsedag. Så fin sidan din har blivit. snygg design.

Du är verkligen duktig på att fota men det vet du att jag tycker :)

Puss och kram från cicci och zebbe.

5 Amalia:

skriven

Det kan vara så att den som säger att din blogg ser likadan ut, att den kan behöva uppdatera sidan bara ^^

Kommentera här: