Hellu

Well, hellu everybody, hoppas ni har haft en fin jul, för det har jag haft!:) Och utan julmat - thanks the allmighty!
är det något som jag verkligen avskyr med julen så är det all julmat, fy fan vad äckligt, är så sjukt less på det. Så i år jick jag och pappa ut och åt istället, en fin köttbit satt bra istället förkorv och köttbullar..

Förutom parfymen jag fick av älskling fick jag även en supergosig filt och presentkort på bokhandeln av hans familj. En av de bästa julklapparna^^
Har också fått ytterligare en parfym av pappa, en massa godis och ett stativ till kameran. Av min darling Elin fick jag ett stoort ritblock med aquarellpennor, med temat gothic! She knows me so well..;)

Var på stan med henne idag och fick hem en ny Ramoneströja i grått, hur snygg som helst^^

Kommentera här: