Har man tråkigt så har man..

känn er inte tvungen att läsa on ni inte ids..;)
 
- Tre frågor om förhållanden
är du singel? - Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nja..
hur många har du varit kär i? - på riktigt, en.

när fyller du år? -  6 februari.
några piercingar? -  tre i höger öra, två i vänster.
vad har du på dig just nu? - strumpisar, shorts och linne, allt i svart. 
vilken årstid är bäst? -  sommar  
vad tycker du mest om hos dig själv? -  mitt lila hår^^
vad är du bra på? -  rita/måla
vem älskar du mest på denna jorden? - Anton
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  tillsammans med min älskling ju.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  min älskling
vem är den roligaste av dina vänner? -  Ellen är nog den mest underhållande iaf..
vem är snyggast av dina vänner? -  oschyst fråga!
vem är den du helst har filmkväll med? -  Elin, vem ska jag annars leka kommentator med?
vem av dina vänner är mest "evil"? -  hahaha, jag!

- Fråga om dig själv
namn? -  Frida Caroline Elisabeth Törmä
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej
vem är farligast i din familj? - hah, farligast? Min kanin kanske..;)
vem ser roligast ut i din familj? - konstig fråga..
vem är coolast? - Jag såklart!
har ni något husdjur? - en liten kanin^^
vem har du mest gemensamt med? - i min familj? Min moster kanske för vi har samma klädstorlek;) 
vem står för underhållningen? -  pappa...
vem sover du oftast med? - Anton
roligaste kvällen med familjen? - int vet jag..

-10 frågor om idag
vad har du gjort idag? -  latat mig.
vad ska du göra nu? - måla lite, kanske
har du gjort något dåligt idag? -  nej?
har du duschat idag? - jupp, imorse
är du trött nu? - inte speciellt
vad händer i morgon ? - chilla med älsklingen
går du i skolan? - jo
har du varit i skolan idag? - nä, lördag idag


- ANNAT
Hur mår du just nu? ganska bra
Har du piercat dig? i öronen
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 20.33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  min blogg samt bandit rock

-TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  pappa
Vem ringde du senast?  -  pappa
Vem sms:a till dig senast? - Anton
Vem sms:a du till senast?  - Anton


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - oh ja!
Har du sminkat dig idag? - jupp

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  jupp
Vilket är ditt favoritband/artist? - många, Green Day och Metallica bl.a. 
Vad gillar du för musik? - mest punk och metal

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - jo
Har du fler än 3 jeans? -  jo
Har du fler än 5 tröjor? -  jo

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - jupp
Använder du wax? -  nej
Använder du ögonskugga? - jupp
Använder du kajal? -  jupp
Använder du hårspray? - jo ibland
Använder du volymspray? - nä
Andänder du mousse? - nä
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nä
Använder du parfym? -  jo
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du foundation? - ja
Använder du rouge? - nä
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
plattar/lockar du håret varje dag? -  nä, plattar när det behövs
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej

KÄRLEK
Är du kär just nu? -  jao
Har du kysst någon idag? - jo
Har du ett förhållande? -  jupp
Är du romantisk? - hah, ingen aning
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej, man gör inte sånt.
Vem sov du senast bredvid? - Anton
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nja, tror inte det..

Kommentera här: