Kommentarer:

1 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

fin teckning :)

sv: jadå :)

ska vi göra bloglovin byte?

2 Yuki Yoursic:

skriven

sv: nu följer jag dig med :)

hur har din helg gått? :)

kram

3 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Skoj att du var med i bloggtipset idag, vinnarna är publicerade och den nya anmälan är nu öppen. Vann du inte idag är du givetvis välkommen att anmäla dig till morgondagens tips! :)



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-1-april-ny-omgang.html#comment

4 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: jag följer dig med nu, som nr 3 :)

har du haft en bra dag?

5 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: ja jag har haft en bra dag :)

vad ska du göra imorrn?

6 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: jag ska plugga ;)

när har du lov?

7 Jennie:

skriven

snyggt!

8 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: jag har också lov v 15 :)

har du några planer för lovet?

9 Frida Stormare:

skriven

Den här är superfin, ju! Dropparna och higlightsen i luggen är så klockrena att det int är sant! Och idén! Vilken fantastisk idé!

Och det här med mucklor i munnen - jag visste inte ens vad en muckla var, så jag fick googla. Men oj, oj! Det är precis sådär lagom fjantigt. Underbart :)

Var rädd om dig!
Kram!

Kommentera här: