Can you wish upon a star..?

Är belägen i stugan nu, och det är absolut becksvart ute. Men det är bra, för jag har bara sett så här många stjärnor en gång tidigare och det var för något år sedan när jag var i min kompis stuga i Skaulo.. Och då menar jag inte bara någon enstaka som man ser i stan, jag pratar om bokstavligen miljontals..Underbart..!

Dock så har pappa givetvis glömt min jacka hemma, och i den ligger min mobil.. Vilket gör att jag är näst intill okontaktbar denna helg.. Applåder till pappa!
Men, men, vad ska man göra? Det är ju ändå ingen som sms:ar eller ringer till mig iaf, så det spelar nog ingen större roll...

Tiggi ligger som vanligt i sin fåtölj och myser framför brasan, medans pappa nu försöker få den 100-åriga tv:en att fungera, vilket inte alltid är så lätt..;)
Så nu ska jag slänga mig i soffan med en tjock bok för att fördriva tiden:)

Kommentera här: