Arvtagaren!!!

Äntligen har jag fått min bok! Vi har väntat två år på det här!!:)
Det är alltså sista boken i serien Atvtagaren (boken heter också Arvtagaren, förvirrande eller jur?) -som börjar med Eragon. Den är 912 sodor och väger ca 1,2kg:D Me LOVE<3
Men innan jag börjar läsa på denna underbara skapelse, måste jag doch läsa ut Brisingr -tredje boken- först (för 3 gången) Då det är en massa viktiga detaljer i slutet har jag bestämt att jag nästan måste läs den sista tredjedelen, men jag kommar att hoppa över vissa delar som inte är lika vesäntliga;)

Så, summa summarum; Dags att läsa!

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

kul när en ny bok i en favoritserie vkommer ut

2 Staffan [fotoblogg]:

skriven

Sv: Tack så mkt! :) Ja de är utan tvekan de roligaste att fota! :D

3 Torrbollen:

skriven

Men Carro du måste skynda sig till sid 500 då du! <3

Hehe

Kommentera här: