Frågestund!

Har verkligen ingenting som jag har lust att skriva om just nu, så tänkte testa på en sådan här liten grej:)
Snodde den från min kompis blogg, hihi

Vem?
Vem sov hos dig senast? Elin
Vem pussade du sist? Säg det du!;)
Vem tror du tänker på dig just nu? Antagligen den som läser detta..
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Förmodligen min kompis Elin
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Philip H.
Vem har du senast ringt ? Pappa:)
Vem kommer du aldrig att förlåta? Min mor...
Hur löd ditt senaste sms? Jaja jag logfar väl in då (min kompis kan inte riktigt stava;)) 
Och vem var det ifrån? Elin

Vad?
Vad får dig att bli rädd? Stora spindlar...
Vad gjorde du i helgen? Myste i solen och ritade ett porträtt av min kompis
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Jag skulle låsa in mig på mitt rum och noga tänka över om jag vill fortsätta leva eller inte..
Vad har du på dig just nu ? Svarta strumpisar, korta shorts, ett svart linne
Vad tänker du på just nu? Vilken härlig dimma det är ute, dags att ta fram kameran...
Vad för mobiltelefon har du? En samsung soul
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? svart (strumpisar)

Är?
Är du snygg? Hehe, självklart;)
Är du brunett? Nja, lite blandning..
Är du orolig för något just nu? Inte vad jag vet
Är du lycklig? Är man någonsin riktigt lycklig..?
Är det snyggt med rosa strumpor? Nja, det beror på, gillar inte rosa så mkt..
Är du mysig? Lite kanske:)
Är det snyggt att vara riktigt smal? Att vara för smal är aldrig snyggt
Är du ensam just nu? Nä, pappa sitter i soffan brevid:)
Är det soligt ute? Nää, verkligen inte!


Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? Har väl hänt..
Har du blivit sviken av en vän förut? Jodå
Har du plattat håret någongång? Absolut!
Har du något husdjur? En liten (men fet) svart kanin:)
Har du gått ner i vikt? Det vet jag inte
Har du hål i naveln? Nää
Har blåa ögon? Aa, eller lite blandat av blått, grått och lite, lite grönt..
Har du varit i Asien? Nä, men vill väldigt gärna resa runt lite:)



Vill?
Vill du ha breda höfter? Nä, tror inte det..
Vill du vara smalare? Nä, är ganska nöjd..
Vill du ha en hund? Nä, för mkt jobb, det räcker med en kanin som ställer till det;)
Vill du att det ska vara sol just nu? Nja, inte direkt, dimman ger en sån härlig mystik på omvärlden..
Vill du vara singel? A, vad ska man med killar till..?;) hehe
Vill du sova just nu? Nä, är en riktig nattuggla, Hoho!


Kan?
Kan du cykla fort? Tillräckligt:) 
Kan du sminka snyggt? Jodå 
Kan du springa långt? Om jag vill, så kanske.. Ska vi tävla?
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Skulle nog inte vara alltför svårt, men har inte lust att prova;)
Kan du bita dig i tån? Jadå! Vig som f-n;) Nä, men allvarligt jag kan..
Kan du vara sparsam med pengar? Jodå, inga problem

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum?
Hur vill du bo? I ett stort slott á la dracula!, nä kanske inte, men typ;)
Hur är ditt drömjobb? Kreativt, och ngt jag trivs med
Hur mår du egentligen? Rätt bra.. Tror jag
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Snäll, snygg, tänker på mig.. Nä jag vet inte 
Hur många solglasögon äger du? Två par, men bara ett jag använder, pappas gamla pocket-ray bans som jag snodde;) hihi 
Hur länge ska du vara vaken idag? 11-halv 12?  


Ska?
Ska du sova snart? Nee, värsta nattugglan
Ska du utomlands i år? Räknas Norge och Finland..? 
Ska du ha något svart på dig imorgon? Ja, linnet jag har på mig nu, en lång sammetkjol, svarta strumpisar och skor
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Det beror på personen 
Ska man va lång eller kort när man är kille? Beror på.. 
Ska du duscha i morgon? Ja
Ska du köpa något i veckan? En burk blå hårspray..
Ska vi sluta ställa frågor nu? ja tack!

Kommentera här: