Läxor, läxor bara läxor..

Ibland känns det som om man har löxor upp över öronen, och idag är ett sådant tillfälle.. Har en reseskildring i engelska som ska vara klar imorgon, eller åtminstone kladden:), och har asmucket att skriva. Ska skippa stallet idag bara för det så att jag hinner klart. Man vill ju inte möta Ilkkas vrede.. hihi:)

Och  nu kanske jag får möjlighet att lägga upp lite fler teckningar som jag har gjort. Efter att jag tog med mitt ritblock till skolan och mina kompisar såg porträttet, så vill ALLA ha en:)
Hoppas på att hinna göra den första nästa vecka:)

Nu måste jag återgå till skrivandet

ses

Kommentarer:

1 syster:

skriven

Haha Ilkkas vrede den är inte rolig. :P han är hård men rättvis. DU har ju andå Mvg i allt så de ska väl inte vara nå problem?? :P



Tråkigt att du missar ridningen. De är ju de roligaste på hela veckan ju ;)



FÖrresten jag vill ha ett till träd;)En stor fin björ, som dom i stugan du vet ;)Tack på förhand!! :P



Kram M

2 Eva Mäki:

skriven

Om man kan beställa teckningar så vill jag också beställa en med motiv....ja just det PINGVIN! Jag tar gärna emot flera pingviner. Klem Tante

3 Ida:

skriven

Trist med läxor :(

Kommentera här: