I Rovaniemi!

Nu är vi i Rovaniemi på hotell och myser lite:) Efter mkt bilkörning och kaijkandes hit och dit, har vi äntligen stannat, lillkusinen sover liksom far sin och tystnaden har lagt sig;)
Hotellrummet vi sov i föregående natt hade ingen ac och hett var det! Jag somnade inte förren typ 3 och vaknade igen vi kl 7.. Men jag somnade såklart om i ngn timme;) Dock så har jag varit rätt trött idag, men såhär mot kvällen börjar man iaf piggna till lite grann, nattuggla (och vampyr) som jag är;) hehe
Imorgon blir det hemresa, I'll see you then:)

Kommentarer:

1 Torrboll:

skriven

Nå, min lilla vampyr, bit ingen ikväll...

Längtar tills jag får träffa dig :D

kram Din torrboll

2 Verro:

skriven

Hejsan! hörru hör av dig nåndag när du är hemma igen! Jag har lite kläder ifall du vill pröva :) och det hade varit roligt att umgås lite! Kramis

Kommentera här: