When you have nothing more to say...

Orkar ni?;)

Vilket namn står det på ditt födelsebevis: Frida Caroline Elisabeth Törmä
Alias: Carro, Carra, Vampyren, The AtrumRose..
Bostad: I ett hus med pappa och kaninen
Antal ljus på din senaste tårta: har inte haft ljus sen jag var jätteliten;)
Stjärntecken: Vattuman!
Längd:
Hårfärg: Egentligen mörkblond, men har för tillfället en röd-orange ljusbrun nyans..
Piercing: I öronen såklart..!
Tatuering(ar): Nope, men vill ha!
Husdjur: En fet liiten kanin:)
Hur många syskon har du: 1
Avskyr: Fiskbullar! m.m...
Tycker om: Min kanin, pappa, kameran...
Ditt bästa minne: När jag fick min kamera..?
Ditt sämsta minne: Bra fråga..
Pinsammaste du gjort: Oj, vet faktiskt inte..
Din sämsta sida: Hemskt osäker på mig själv emellanåt, blir hemskt paranoid av vissa skräckfilmer..  
Största svaghet: Svår fråga..
Beskriv dig själv: Mina kompisar skulle främst beskriva mig som läskig.. Och säkert liite allmänt störd också;)
Fobi: Stora spindlar (små går bra!)...
Lyckotal: 13..?
Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Vad finns i fickorna: I mina jackfickor: lite pengar, husnycklar, lypsyl..
Bästa personen du vet: Pappa kanske..?
Drömyrke: Hmm.., Fotograf skulle inte vara så dumt..
Dröm: Tågluffa, bli det jag vill, och typ.. aa.
Det första du tittar på hos killar: Kläder förmodligen..
Intressen: Rita, måla, läsa fotografera..
Favoritgodis: Måste jag välja?!
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar! Och ruccolasallad..;)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok: Ränesanssen eller antikens Grekland...
Sommarplaner: KF!
Hur många kuddar sover du med: 2:)
Spelar du nåt instrument: Synt på musiken..
Morgon- eller nattmänniska: Defenitivt nattmänniska!
Sparare eller slösare: Beror på;)
Bästa film: Oj, så många! Phantom of the Opera, Sweeny Todd, Sleepy Hollow, Den gröna Milen, Titanic, för att nämna några!
Bio eller promenad: Beror på vem man promenerar med..

Är du kittlig:
Haha, Joo..
Snarkar du: Nope!
Rädd för insekter: Absolut inte!;)
Chips, morötter eller godis: Godis;)
Pizza eller hamburgare: Pizza:)
Skriver du dagbok: Nee..
Stökigt eller välstädat: Beror på vart man kollar..;)
Vilket gymnasieprogram går/gick du: Inte gått än!
Vad gör du om du får hicka: Suckar och tänker "inte igen!"
Kaffe, the eller inget: Te:)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Är inte så fin på bild så..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Don't think so..

Kan du vissla:
Joo, men inte så bra..;)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Haha, det gör de säkert
Är du blyg inför det motsatta könet: Det skulle jag inte säga..
När flög du senast: Inte igår iaf!
Pratar du några andra språk: Engelska, spanska -un poco..
Har du gråtit offentligt: nää!
Har du en stationär dator eller en laptop: Jag har både och, dock så funkar knappt den stationära, hehe;)
Vad har du med dig in på bion: Coola och popcorn!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Fungerar hur som helst, bara mer eller mindre bra!
Äter du frukost dagligen: Noppe!
Vilken är din favoritfrukt: Svårt val..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik: Jaa, om det är någon annan som gör fel;)
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Döpte efter någon släkting..?
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Jenifer Aniston när jag nyss hade klippt kort(are), annars ingen..?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nää, så got ju!;)
Senaste sjukhusvistelse: När jag bröt armen efter att har fallit från hästen;)
Vad fascinerar dig hos andra människor: Olika psykiska tillstånd och hur de reagerar på vissa situationer..
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: De tycker nog att jag har konstiga kläder, konstigt smink eller ser allmänt störd ut;)

Något du gör innan du går och lägger dig: Läser!

Kommentarer:

1 Amalia:

skriven

Jag är bäst! Orkade allt :D och nördig du är som läser innan du lägger dig!

Kommentera här: