En dominant typ..

Ännu en rolig NO lektion och jag har fått reda på att jag typ bara har dominanta anlag:) Vi gjorde en jätterolig uppgift där man skulle kolla om man t.ex kunde rulla tungan. Kunde man det skulle man fylla i ett speciellt fällt, och sedan nästa fällt och nästa fällt beroende på hur man t.ex knäppte händerna. Efter 7 kollumner fick man fram en siffra som vi skrev upp på tavlan för att jämföra.
Den lägsta siffran, förutm mig, var på 5. Sedan 7, 17 och efter det 20, 30 och ännu högre nummer. Det var bara jag som var konstig nog att hamna på 1!:) Haha, utmobbad..

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Hejsan sötnos! jag har en tävling i min blogg som heter Dagens julblogg & där kan du vinna valfritt smycke kika in och anmäl dig !: ) http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-jul-blogg.html#comment

KRAAAM ! & det är jättekul om du är med.

2 Jennie:

skriven

va roligt!

3 Sandra:

skriven

Hejsan där sötnos!

Nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt plagg för 3000 kr, och vem vill inte ha de lixom?!?

Kika in och anmäl dig, inget att förlora!

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-plagg-for-3000-.html#comment



KRAM på dig!

Kommentera här: